Salı, Şubat 21, 2006

Bugün bir şiir yazmak istiyorum.Yazarını hatırlamıyorum ancak şiirin isminden dolayı bu şiiri çok seviyorum.Eminim sizde adınızın geçtiği(başka birine de adanmış olsa bile)bir şiiri beğenirsiniz.Ben de bu şiiri sizlerle paylaşmak istedim.
ŞÜKRAN'A MEKTUP
Seni konuştular dün gece muhallebicide
Saçların sarı
Gözlerin yeşilmiş.
Seni bir nefeste çiziverdim,
Camların buğusuna,
ŞÜKRAN
Kimbilir belki de adın Ayşe'dir.
Ben böyle münasip gördüm.
Dinle bak:
Havuzlarda dayakçıymış,
Bir zamanlar sen de onu severmişsin,
Kızma bana
Sevmeseydin bu kadar kendine güvenmezdi.
Babandan istemiş,vermemişler.
Sonra sen de vazgeçmişsin...
Oldu mu ya?
Efendi çocuk!
Yürekli çocuk!
Dünyaları kararmış.
Sana da dar edecekmiş dünyayı.
Bir bıçağın üstüne yemin etti.
Gel etme eyleme
Dinleme ananı babanı,
Bir akşam gazetesinde
Resmini görürsem,yanarım.
Seni konuştular dün gece muhallebicide,
Üç kişiydiler
Bir paket Yenice'yi bitirdiler.....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaşasın, artık internette her gün takip edeceğim ve eminim ki hergün beni mutlu edicek bir sayfa var :))
Hayırlı olsun Ablacıım, ellerine sağlık..
Küçük kardeş..