Çarşamba, Kasım 05, 2008

COŞKUN ERTEPINAR İLKÖĞRETİM OKULU



Bugün önceki yazılarımdan farklı bir yazı yazacağım.
Eskiden görev yaptığım okulumu ziyarete gittim.
Eski öğrencilerim o kadar sıcak karşıladılar ki,
sanki bulutların üzerinde gezindim.
Ben onları
1. sınıfta ve 2. sınıfın birinci dönemimde okuttum.
Şimdi 6. sınıfa gidiyorlar.
Kocaman olmuşlar.
Nasıl da serpilmişler,
nasıl da saygı gösterdiler.
Sevgili çocuklarım hepinizi
çoooooooooooook seviyorum.
İyi ki sizler benim öğrencilerimdiniz.
O okulda dersine girmediğim öğrenciler bile
çok sıcak karşıladılar.
Hepinizi hepinizi çook seviyorum.
Tekrar görüşmek dileğiyle..............
Yukarıya da okulumuzun bir resmini koyuyorum.
Sizlerde de bu okulun fotoğrafları varsa
görmek isterim.
Konuşma yapan büyüğümüz de
tahmin ettiğiniz gibi
Rahmetli Coşkun Ertepınar dedemin.

Hiç yorum yok: