Cumartesi, Ağustos 04, 2007

ÖĞRENDİM Kİ


ÖĞRENDİM Kİ....
Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız.
Kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz,
Gerisini karşı tarafa bırakırsınız.

ÖĞRENDİM Kİ....
Hayatında nelere sahip olduğun değil,
Kiminle olduğun önemli.

ÖĞRENDİM Kİ....
Sevimlilik yaparak 15 dakika kazanmak mümkün
Ama sonrası için bir şeyler bilmek gerek.

ÖĞRENDİM Kİ....
Olmak istediğim insan olabilmem
Çok vakit alıyor.

ÖĞRENDİM Kİ....
Bütün sevdiklerinle iyi ayrılman gerek
Hangisi son görüşme olacak bilemiyorsun.

ÖĞRENDİM Kİ....
"BİTTİM!"dediğin andan itibaren
Pilinin bitmesine daha çok var.

ÖĞRENDİM Kİ....
Affetmeyi öğrenmek deneyerek oluyor.

ÖĞRENDİM Kİ....
Bazı insanlar sizi çok seviyor
Ama bunu nasıl göstereceğini bilemiyor.

ÖĞRENDİM Kİ....
Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz
Bazıları hiç karşılık vermiyor.

ÖĞRENDİM Kİ....
Para ucuz bir başarı.

ÖĞRENDİM Kİ....
İki insan aynı şeye bakıp
Tamamen farklı şeyler görebilir.

ÖĞRENDİM Kİ....
Her şartta kendisiyle dürüst kalanlar
Daha uzun yol yürüyor.
yazar:bilinmiyor
resim:eren

1 yorum:

anil dedi ki...

Erencim,

Resim icin tesekkurler !...