Cumartesi, Nisan 18, 2009

HERKES HALİNDEN MEMNUN MU?

ASLAN
Heyt bee..
Gözümüzün şenliği,gönlümüzün nuru.
Afet-i devran,mükemmel-i cihan.
Aslan mı bu aslan.
Senin kadar aynalarla barışık olan var mı şu dünyada?
Sen ki güzelliğin simgesi,yer yüzünün güneşi.
Senin bütün fallarında nazar çıkacaktır.Mümkündür.
Başka mümkünatı da yoktur.
Allah seni kem gözlerden korusun inşallah, emi?

BAŞAK
Merhametlim benim.
Karıncayi bile incitemeyen, hassas,sevgi dolu,
güzel başağım benim.
Efendiliğin simgesi,kibar insan.
Seni varya anlatacak kelime bulamıyorum.
Nesin sen?
Yoksa kanatsız bir melek mi?
Herkesin iyiliğini düşünen,verici ,vefakar başak.
Senin adın başak değil, barışın,
temizliğin simgesi beyaz güvercin olmalıydı.
Neyse canım üzülme.
Biz biliyoruz ya yeter.
Üzülme tamam mı? Beyaz güvercinim benim.


TERAZİ
Hay sana dengesiz diyen o dengesizler.
Ben onlara ne diyeyim bilmiyorum ki?
Yahu sen olmasan varya,
şu insanoğlu soyunda bir eksiklik,bir yitim olurdu.
Sen dengesin insanlık için.
Alem buysa kral sensin.
Sen susarsan bir neden, konuşursan ayrı bir neden vardır.
Marifetli, kabiliyetli, en artılı burç sensin.
Senin üstüne burç tanıyan, megalomandır.
Söylesene senin üstüne burç mu vardır?
Ben ki şahsi fikrim, senden iyisini bilmem,tanımam,görmem.


AKREP
Herkes bir akrep olarak doğmayı isterdi inan bana.
Güzel gözlerin,gururun,albeninin temel taşı akrep.
Senin kadar hayatına hakim,
senin kadar yaptığı işin arkasında durabilen kaç kişi kaldı artık?
Allah senin soyunu eksik etmesin.
Sen ki, bir bakışıyla buzlari eritebilen,
insana senin için Ferhat olup dağları delmeyi istettirebilen insan.
Kim demişse sana fesat diye,onlarin hepsi....... ........
Neyse, yine açtıracaklar ağzımı.
Senin güzel gözlerin bile yeter o kıskançlara.
Sen görmezden, duymazdan gel o fesatları.

Hiç yorum yok: