Pazartesi, Ekim 12, 2009

SEVGİLİ GÜNLÜK

Herkes, herşey altüst oldu,
güvenebileceğim dostlarımdan sadece Brutus kaldı.
Julius Sezar, İÖ 40


*
Sevgili günlük, bizim imparator iyice sapıttı,
“Ülkenin etrafına duvar örün!" diye tutturdu.
Yok artık daha neler..
Bu adam ya ülke sınırlarını bilmiyor ya da bizimle kafa buluyor.
Mimar Wung-zu, İÖ 200


*

Sevgili günlük,
içimden bir ses Ay’a gidilecek,
Roma bölünecek falan diyor.
Hatta İkiz Kuleler yıkılacak da diyor da,
ben bu “İkiz Kuleler” nedir onu çıkaramadım,
haydi hayırlısı...
Nostradamus, 1550


*
Sevgili günlük,
senden başka derdimi anlatabileceğim kimse yok!
Alt tarafı bir elma ya!
Bir elma kadar değerim yokmuş iyi mi...
Adem

*
Sevgili günlük,
Kraliçe’nin sponsorluğunda aylarca okyanuslarda dolandım,
bula bula Hindistan’ı buldum.
Şansımı...
Ben şimdi Kraliçe’ye ne dicem ya?
Dalga geçmez mi benimle,
"Kristof Efendi Hindistan’i mı buldun, tebrik ederim!" diye?
Kristof Kolomb, 1492

*
Sevgili günlük,
bir yemin ettim ki dönemem.
Hippokrat İÖ 400


*
Sevgili günlük,
bugün çocuklara hediyeler dağıttım.
Noel Baba, 31 Aralık

(kaynak:mailler)

Hiç yorum yok: