Çarşamba, Eylül 03, 2008

BANKA ÇALIŞANLARI

Bankalarda çalışanlara artık acıyorum.
Neden diye merak ediyorsanız anlatayım:
Geçtiğimiz günlerin birinde,
yaptığım şekerlemeden
telefonun sesiyle uyandım.
Bankadan aradığını söyleyen
ve adı gülle(ismi özellikle küçük harfle yazdım)
başlayan banka çalışanı,
üç milyon lira borcum olduğunu,
(tabii ki bunun 3 ytl olduğunu söylememe gerek yok sanırım)
ödememe gerektiğini belirtti.
Ben uyku sersemi kem küm ederken
değerli(?) çalışanımız şöyle dedi:
"Valla biz müşterilerimizin böyle borçlarını ödemekten
maaşımızı alamıyoruz."
Tabii ki ben iyice sersemledim.
Ama şöyle düşünmekten de kendimi alamadım:
"Ya bizim veznelerde bıraktığımız
bozuk paralara neler oluyor?
Madem maaşınızı alamayacak kadar para veriyorsunuz,
o kalan paralardan alın maaşınızı
zavallı banka çalışanları.
(kaynak:ben)

Hiç yorum yok: