Pazartesi, Mart 17, 2008

YENİDEN DOĞUŞ


BİR DOSTA
Yaşlandıkça,
ilkbaharın gelişi
beni daha çok mutlu ediyor.
Yaşlandıkça,önceden değer vermediğim
bir çok şey keşfediyorum.
Yaşlandıkça,
önümden ziyade
arkamda daha çok ilkbahar olduğunun farkına vardım.
Yaşlandıkça,
geçen her dakika
her saniyenin tadını çıkarmak için
daha çok zaman ayırıyorum.
Yaşlandıkça,
"Yeniden doğuş"un gelişi
bana daha çok neşe ve sevinç veriyor.
Yaşlandıkça,
bahçeme ve çiçeklerime
daha iyi bakıyorum
ve onlarla konuşmayı daha çok seviyorum.
Yaşlandıkça,
hepsinin ayrı bir şarkı söyleme tarzı olan
kuş seslerini daha çok dinliyorum.
Yaşlandıkça,
daha çok ilkbaharı görmeyi arzuluyorum.
Yaşlandıkça,
genç iken
bu şekilde düşünmediğimin farkına varıyorum.
Yaşlandıkça,
bana bir defa daha
"İlkbaharın gelişini-yeniden doğuşu"
gösterdiği için
Tanrı'ya daha çok şükrediyorum!
(gizli bahçe
richard clayderman)
İlkbahar geldiğinde
bir çiçeğe şöyle bir göz atınız,
işte size mutlulukla dolu bir gün.

Hiç yorum yok: